GARRYS MOD NEDİR?

 Gmod wow. Gmoda oyun demek olmaz. Gmod ayrı bir evrendir. Ama sıkıcı bir evren. Neyse işte karşınızda gmod



Garrys mod bir half life modu. Tıpkı counter strike gibi. Bu oyunda yapabileceklerinizin ucu bucağı yok. Oyunda bir hikayede yok. Tek amacınız eğlenmek. Ama bu eğlence bir okadarda zor malesef. Oynanış olarak bilmeyen birine eziyet olan gmod, oynamayı bilenlere çok zevkli bir oyun olup çıkar. Şöyleki ben yotubeden izleyerek çok heves ettim. Satın aldım falan herşey güzel. Oynamaya başladım ama oynayamadım. Çok zor. Hiç izlediğim gibi değildi. Onların yaptıklarının hiçbirini ben yapamıyordum. Buda canımı sıktı ve oyunu bıraktım. Ve bidahada yüzüne bakmadım. Ama oynanabilir bir oyun. Üstünde emek sarfetmeniz gereken bir oyun. Kimse okadar vakti bir oyuna harcamaz. Bende harcamadım ve o dönemin daha iyi oyunlarını oynadım. Sizin boş vaktiniz çoksa ve oyunlarınız tükenmişse gmod oynayabilirsiniz. Hoşçakalın bizimle kalın

0 yorum:

Yorum Gönder