EN SEVDİĞİM 15 OYUN


EN SEVDİĞİM 15 OYUN

Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm en sevdiğim oyunlar listesini yapmaya sonunda vakit ayırmayı başardım. Bu listeyi hazırlamak oldukça zor oldu. Oynadığım oyunların içinden 15 tanesini seçip onları da aralarında sıralamak oldukça zor oldu. Aman boş verin işte karşınızda en sevdiğim 15 oyun

15-ELDER OF SCROOLS SKYRİM

Listemizde yer sahibi olması gereken bir oyundu zaten kendileri. Ben oynarken bir cahil edasıyla oynadım çünkü oyundan anlamadım ve oyun beni oldukça zorladı. Ama yine de oldukça güzel bir oyun olduğundan listemizin son sırasında.

 

14-TEKKEN 6

Tekken 6 mortal kombat kadar sevmesem de en sevdiğim ikinci dövüş oyunu. Emir in dediği gibi oynanışı bir kukla oynatma misali olması oldukça güzel. Hikaye olarak da oldukça güzel olan bir oyun listemizde yer almaya hak kazandı.

 

13-İNJUSTİCE GODS AMONG US

Listemizde gene bir dövüş oyunu var. Bu oyun hikaye olarak güzel olsa da oynanış bakımından pek kalbimi çalamadı. O yüzden listemizde alt sıralarda yer alıyor

 

12-LEGO BATMAN 3

Daha önceden lego oyunlarını ne kadar sevdiğimi söylemiştim. Fakat lego her oyununu o kadar güzel yapamıyor. Lego hobbit iğrençti. Bu oyun öyle değil. Gayet güzel ama gezilecek bir açık dünyası yok maalesef. Buda o güzel oyunu bok etmeye yeter.

 

11-LEGO STAR WARS THE CLONE WARS

Listemizde gene bir lego oyunu var. Star wars benim için apayrı bir evren. Bu legosu oldukça güzel olmuş. Ama gene bu oyunda da gezilecek bir açık dünya yok maalesef. Var fakat iki tane uzay gemisinden ibaret. Buda star wars oyunu hırsıyla yanan bir insan için yeterli gelmiyor.

 

 

10-LEGO MARVEL SUPER HEROES

Üst üste üç lego oyunu. İşte bu bir başarı. Şuanda lego oyunlarının en güzeliyle karşı karşıyayız. Hem karakterleri hem oynanışı hem hikayesi hem açık dünyası hepsi beni oldukça etkiledi. Daha üst sıralarda olabilirdi ama onuncu sıraya yar ettik bu oyunu.

 

 

9-BATMAN ARKHAM CİTY

Bu oyun istisnasız batman oyunları arasında en güzeli. Bende oynadım ve beğendim. Oynanışı açık dünyası bossları ve niceleri oldukça güzel olmuş. Takdire şayan bir oyun. Bu yüzden listemizde yer alıyor.

 

8-MİNECRAFT STORY MODE

İlk başlarda çok beğendiğim bu seri ilerleyen zamanlarda boka sardı maalesef. Ama gene de the walkking dead in yapıcılarından ve o kadar da kötü olmayan bu oyun oynanabilir.

 

 
7-THE WALKİNG DEAD SEASON 1

Oynadığım en güzel hikaye bazlı oyun olan yürüyen ölü sıkıcı olamayan ve sürükleyici hikayesiyle biz oyuncuları oldukça etkiledi. Listemizde üst sıralarda olmayı hak ediyor.

 

 
6-THE WALKİNG DEAD SEASON 2

İlk oyunu için söylediklerim bunun için de aynen geçerli. Ne farkı var derseniz de ilk oyununa kıyasla çok daha güzel bir hikayesi var ve oynayışta da tatlı farklılıklar yapılmış.

 

5-DEADPOOL THE GAME

Deadpool un oyunundan daha öncede bahsetmiştik. Oldukça güzel bu oyundan fazla bahsetmeye gerek yok merak eden okuyabilir.

 

4-DEVİL MAY CRY 5

Bu oyundan da bahsetmiştik dediğim gibi bu oyun kombo sistemi ve akıcılığı yönünden oldukça etkileyici ve güzel bir yapım.

 

 

3-METAL GEAR RİSİNG REVENANGE

Aynı şekilde bu oyundan da bahsetmiştik. Her yönüyle beni derinden etkileyen bu oyun listemizde üst sıralarda yer alıyor.

 

 

2-MORTAL KOMBAT X

Hepiniz bu liste de illaki göreceğiz dediğiniz oyun işte karşınızda. Bu oyundan da bahsetmiştik. Dediğim gibi gene her yönüyle beni etkileyen bu oyun ve serisi ikinci sıramızda yer alıyor.
 

 

1-SAİNTS ROW 4

Üşengeçliğin gözü kör olsun. İşte listemizin birinci oyunu. Saints row 4. Bu oyun ve serisini ne kadar sevdiğimi daha önce bin kere dile getirdim. Absürtlükleriyle beni güldüren gıcık eden mutlu eden sinirlendiren ve bittiğinde ağlatan bu oyun listemizin tepesine oturmayı başardı. Eğer üşenmek den vazgeçip de size bir inceleme yazısı atarsam daha detaylı bir şekilde inceleriz oyunu.

 

 
 

İşte listemiz bitti. Elimden geldiğince sevdiğim oyunları anlatmaya çalıştım. Umarım sizde beğendiniz. Dahası gelecek emin olabilirsiniz. Gelene kadar hoşça kalın, bizimle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder