The Walking Dead Season 3 Teoriler ve Görüşler


Hepimiz ilk iki sezonu oynadık beğendik bağrımıza bastık vesayre mutlu mesut yaşarken birden bire sezon üç beliriverdi. İnsanlar çılgınlar gibi teoriler üretmeye başladı. Peki ya ben ne düşünüyorum bu konuda? Açıkcası kafamda senaryolar var. Hemen yazıya başlayalım
Öncelikle ana karakterin değişme riski var. Yani sezon iki bittiği zaman elimizde bir bebek vardı. Ve bu bebek sezon üçde eski clamentine kadar büyüyüp baş karakterliği ele geçirme riski var. Ama öyle olsa clamentine nasıl olacak. Ablamız olarak geri dönecek tabiki. Düşündümde sezon birde Lee nin acı ölümü gibi clamentine yide kaybedermiyiz bilmiyorum. Ama bizimle kalırsa iyi olur. Şahsen ben şöyle düşünüyorum. Kenny bizimle kalmıştı zaten. En azından ben Kenny i seçmiştim. Kenny ilk başta ölecek. Yaşlılıktan veya ısırıktan falan. Bir şekilde Kenny öldürülmüş olacak. Daha sonra Clamentine abla yanındaki çocukla beraber serüvenlere atılacaklar. Eğer öyle olursa eski bir dost gelmeli bence. Zaten ölüp ölmediği kesin olmayan Christie geri dönerse dostlarıyla birlikte senaryonun akışı ilginçleşir. Ama nasıl bitecek asıl soru bu. Yani bu son mu olacak yoksa yine ucu açık bir bilinmezmi? Bana kalırsa devamı gelir. Yani en sonda Clamentine ölecek çocuk tek başına sezon ikinin başı gibi olacak. Yani ilk iki sezonun farklı giydirilmiş versiyonu olacak. Grafiksel açıdan oldukça gelişmiş olacağı haber edilmişti zaten. Yani Uncharted 4 gibi olmasa da önceki sezonlara kıyasla daha iyi olacak gibi duruyor. Başka bir görüş düşünürsek Clamentine ilk başta ölür çocuk tek kalır Kenny kaçar falan gibi oldukça fazla görüş türetilebilir. Alternatif bol. Gelelim oynayışta olması beklenen tahminlere. Ya oynanış aynı kalır. Umarım doğru yerlerde oynarız. Yani sezon ikinin son bölümü gibi olmassa güzel olur. Dialoglar dene dört şıklı olacak. Yani minecraft story mode oyunundaki zombi ve canavar öldürme kısımları kullanılırsa güzel olabilir. Daha düşünürsek bulamayacağımız şey yok. Oyun haziran gibi çıkacak çıktığı zaman oynarız neymiş ne değilmiş öğreniriz. Bizimle kalın

0 yorum:

Yorum Gönder