DEVİL MAY CRY 5 NEDİR?





Devil may cry sen benim en beğendiğim oyunlar listesinde üst sıralarda oluyorsun. Yakında öyle bir liste gelecek sakin ol. Şindi senden bahsedelim. Nesin, ne değilsin öğrenmek lazım. Hadi başlayalım. 
Dmc olarak tanınan bu seri en sevdiğim savaş sistemine sahip. Bayılıyorum bu oyuna. Hele dante... O ayrı güzel OLMAMIŞ. Açıkcası danteyi böyle beklemezdim. Dmc 4 deki gibi yakışıklı  karizmatik, alaycı bir dante beklerdim ama yok. Resmen gothik bir dante bu. Hayata küsmüş herkeze atar yapan adeta bir ergen olmuş bu. Tabi kardeşi vergil var. Onu sevdim. Evet vergil daha kalıbının adamı. Kararlı, emin, daha güzel kılıçlı ve ceketli bir vergil bu. Neyse hadi hikayesine değinelim. Bir adam dantenin annesi ve babasını katleder. Bunu öğrenen dante yıkılır ve kardeşiyle birlikte intikam almaya and içerler. İşte dmc nin hikayesi bu. Hikaye güzel işlenmiş beğendiğim hikayelerden biri. Gelelim oynanışa. Oynanış çok güzel. En güzel dovüş sistemi bu. O kombo sistemi değişik silahlarla olan kombolar, tırpanlar baltalar kılıçlar kancalar ve hepsinin mükemmel kombini. Daha yeni silahlarınız oluyor oyuna devam ederken ama ana silahınız efsane kılıç rebellion. Dantenin vazgeçilmezi kendisi. Vergilin de yamatosu var. Bu kombo sistemi ve yeni eklenen silahlar oyunu çok cazip kılıyor. Acayip eğlenceli bir oyun olup çıkıyor kendisi. Başka değinmemiz gereken şey şu zorluk. Oyunun zorluk seçenekleri inanılmaz çeşitli. Ben proyum ulan dersen dante must die zorluğu size göre. Eğer eziğim abi dersen human zorluğu daha uygun. Multiplayer seçeneği yok. 13 bölümden falan oluşan oyun eğlenceli ve sıkmayan bir seneryo sergiliyor. Açıkcası güzel bir oyun. Oynamanız gereken bir oyun. Oyüzden geç kalmadan oynayın esen kalın bizle kalın hoşçakalın

0 yorum:

Yorum Gönder