Yeni Bir Harry Potter Kitabı ! Harry Potter 8 Geliyor !!

2007 yılında yayınlanan ''Harry Potter ve Ölüm Yadigarları'' kitabından sonra serinin sona erdiğini. Ne yeni film ne de bir kitap çıkacağından ümitsiz dik. Ancak bir kaç hafta önce Rowling bizi şaşırtmış yeni bir film çıkaracaklarını söylemişti. (Harry Potter yeni film incelmesi için bu bağlantıyı kullanabilirsiniz. ) Şimdi ise yeni bir kitap çıkaracaklarını duyurdular. Ve bizi yine şarırtmayı başardılar. 


Yeni kitabın ismi Harry Potter And The Cursed Child (Lanetli Çocuk) olacak ve tren istasyonundan devam edecek. Harry bakanlıkta çalışacak ve oğlu Hogwars' ta sorunlar yaşayacak. Kısacası Harry' nin büyümüş çoluk çocuğa karışmış halini anlatacak bize bu kitap. 

Ancak !

   Bizi endişelendiren bazı konular var. Öncelikle yazar Rowling değil. Jack Thorne adlı bir yazar var bu kitabın arkasında. yazarın adını daha önce hiç duymadım.O yüzden bir fikrim yok. Rowling kadar başarılı bir yazar olduğunu umuyorum. Ve konsept  ve pazarlama yönünden de eksileri var bana kalırsa. Sonuçta biz Harry' i başına buyruk bir öğrenciyken arkadaşlarıyla yaşadığı sıra dışı maceralarla sevdik. Şuan ki Harry'i garipsiye biliriz. Ve kitab Special Rehearsal (Prova metinleri) Edition ve Definitive (Kesin) Collector's Edition  olmak üzere 2 versiyonda sunulucak. Açık konuşmak gerekirse çevremde benim dışında kimsenin 2 versiyonuda alacağını zannetmiyorum. 


   Artık bekleyip göreceğiz... Bakalım bir önceki kitap olan Ölüm Yadigarları gibi başarılı bir satış yakalıycak mı ? ( Kendisi 24 saatte 11 milyon
satmıştı )


0 yorum:

Yorum Gönder